دسته‌ها
فناوری اطلاعات و ارتباطات مجموعه نوشته ها مدیریت استراتژیک مهندسی بازرگانی و فروش

تفاوت ابزارکار با دانش کاربردی در کسب و کار

افراد زیادی مراجعه می‌کنند به ما می‌گویند « دیجی کالا» می‌خواهم. اگر امکانش هست با 4-5 تومان سریع‌تر به ما تحویل بدهید.
کم نیستند کسانی که فکر می‌کنند صرف پیاده ساده سازی یک سایت یا یک اپ موبایل، می‌توانند مالک کسب و کاری نرم افزاری شوند یا کسب و کار سنتی خود را مدرن کنند.

کم نیستند کسانی که فکر می‌کنند، اگر ایده‌هایشان را برای کسی بازگو کنند، از آن‌ها کپی شده و کارشان تمام است.
کم نیستند کسانی که فکر می‌کنند اگر بتوانند چیزی را بفروشند، پس آن‌ها مالک حقیقی کسب و کارند و افراد دیگر فرعی و غیر مهم‌اند.

کم نیستند افرادی که فکر می‌کنند صرف داشتن توانایی فنی در تولید یک محصول قادر به راه اندازی یک کسب و کار نرم افزاری‌اند
کم نیستند کسانی که فکر می‌کنند، تنها ایده‌های بی‌همتا و غیرتکراری احتمال موفقیت دارند. اما حقیقت آن است که یک کسب و کار، متشکل از مجموعه‌ای از اجزای به هم وابسته است که بدون وجود هر یک از اجزا، سایر اجزا و کل سیستم بی‌معناست.

دیجی کالا یک سایت نیست، یک فرهنگ خرید است.
یک برند که جرعه‌جرعه و در طول پانزده سال ساخته شد؛ و تنها در مورد زنجیره تأمین و توزیع آن می‌توان یک کتاب نوشت.
اسنپ در یک آپ موبایل خلاصه نمی‌شود.
به یاد داشته باشید، اگر قبل از یاد گرفتن نقش هر یک از مهره‌های این بازی، وارد عرصه شوید، خود را درگیر قماری بی‌رحمانه کرده‌اید که کم‌ترین بهای آن از دست رفتن سرمایه‌های مادی و معنوی شماست.

از علی حقیقت جو

سعی کن بهترین نسخه از خودت باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.