رفتن به نوشته‌ها

تاریخ مصرف آدمها !

Last updated on ۱۳۹۹/۰۸/۰۸

اشتباه نکنید، منظور از تاریخ مصرف انسانها این نیست که با دیگران مثل مهره های شطرنج بازی کنید و بعد از اینکه آنها دیگر هیچ منفعت یا کارائی برای شما نداشتند آنها را فراموش کرده و کنار بگذارید.(هر چند که در دنیای واقعی خواسته یا ناخواسته چنین رابطه ای بر روابط بعضی از اشخاص حاکم است).

منظور از تاریخ مصرف انسانها این است که شما باید با توجه به یادگیریی و رابطه مثبتی که با دیگران دارید مدت زمان دوستی تان را با آنها تنظیم کنید، وقتی می بینید یک رابطه دیگر هیچ بازدهی مثبتی برای شما ندارد و شما را دچار مشکلات فکری و روحی خاصی می کند چرا آگاهانه به آن ادامه می دهید؟
یک انسان آگاه تا آنجائی که می تواند باید سعی کند که خود را از افرادی که تاریخ مصرف آنها گذشته است دور کند چرا که انسانهای تاریخ مصرف گذشته افکار تاریخ مصرف گذشته دارند و این افکار با انرژی های منفی که به سمت شما می فرستند باعث می شوند پتانسیل فکری شما از مدار طبیعی خود خارج شده و نهایتا شما نیز بعد از مدتی تاریخ مصرف گذشته شوید.
می توانید تاریخ مصرف آدمهای را که در کنار شما هستند از روی افکار و نیات آنها تخمین بزنید. این ضرب المثل عامیانه را فراموش نکنید که می گوید” عمر آدم به طول نیست بلکه به عرض است” فراموش نکنید که اگر شما نتوانید با عمل، زبان یا افکار خود تغییری مثبتی در زندگی اطرافیان خود بوجود بیاورید تاریخ مصرف شما گذشته است، مگر اینکه خود را تازه کنیدشما هر چه زودتر از این اشخاص فاصله بگیرید زودتر می توانید اقدام به بهبودی خود کنید.
انسانها یا نیات آلوده می توانند سبب مسمومیت های حاد فکری یا روحی گردند و زمان و هزینه های مادی و معنوی طولانی تری را از حساب ذخیره زمانی شما به خود اختصاص دهند. شما هر چه دیرتر اقدام به کنار گذاشتن این اشخاص کرده و یک خانه تکانی شدید روحی و فکری کنید به این مسمومیت ها اجازه رشد بیشتری در روح و روان خود داده اید و باید برای درمان از سرم های خاصی استفاده کنید. البته در این میان استثناءتی هم وجود دارند. گاهی گذر زمان خود تکلیف خیلی چیزها را مشخص می کند و افکار یا کسانی را که تاریخ مصرف شان تمام شده است خود به خود از شما فاصله می گیرند و مانند زباله های که در کنار رودخانه ای از حرکت بازمانده اند در گوشه ای گیر می کنند و از حرکت در جریان رودخانه زندگی باز می مانند.
مطمئن هستم که شما بارها این تصویر را دیده باشید که زباله ای در گوشه ای از روخانه ای گیر کرده باشد و مدام به دور خود بچرخد. این زباله ها مانند انسانهائی هستند که حرف اول و آخرشان یکی است و تنها برای بار اول تازگی دارند. عده ای از آدمها فقط یک بار برای شما جالب هستند و بعد از آن دیگر برای شما ارزشی ندارند اما تا زمانی که شما آنها را از خود دور نکنید آنها در کنار شما می مانند, این اشخاص نمی دانند که اگر شما در برابر آنها سکوت می کنید به این علت نیست که شما از آنها رضایت دارید بلکه به این دلیل است که شما به آنها عادت کرده اید. این اشخاص یا افکار فقط به شما وعده سره خرمن می دهند, البته خرمنی در کار نیست آنها هم خود می دانند که وعده های که به شما می دهند هیچوقت به واقعیت نمی پیوندد و جالب این است که هیچوقت این مطلب را به روی خود نمی آورند, چون اگر می خواستند به واقعیات اعتراف کنند و حقیقت را به تمام و کمال به شما بگویند که دیگر تاریخ مصرف نداشتند و برچسب مادام العمر به روی خود داشتند.

تاریخ-مصرف-آدمها

مهم نیست که شما به چه کاری مشغول هستید، یک سیاستمدار هستید، یک کارمند یا مهندس یک شرکت، از همین امروز باید به این فکر کنید که کدام یک از اطرافیان شما تاریخ مصرف گذشته شده اند. بعد که به این موضوع فکر کردید فراموش نکنید که به روابط خودتان با دیگران نیز فکرکنید و مطمئن باشید که آنها هم به این فکر می کنند که ممکن است شما تاریخ مصرف گذشته شده باشید!
پس بهتر است قبل از اینکه دیگران بخواهند شما را کنار بگذارند خودتان افکار آلوده تان را با افکار روز تنظیم کرده تا در لیست سیاه دوستانتان قرار نگیرید. حالا به این سوال پاسخ بدهید؛ آیا تاریخ مصرف شما گذشته است؟؟؟

و من آیا تاریخ مصرفی داشته ام که تمام شده است !؟

پا نوشت : از دوستان و همکارانی که در سمت مدیریت مشغول به کار هستند دعوت می کنم حتما از مطالب این اپلیکیشن (مدیر یار) نهایت استفاده را داشته باشند.

Source _

منتشر شده در بلاگفرهنگی و اجتماعییادداشت های اجتماعی منیادداشت های من

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.