دسته‌ها
مجموعه نوشته ها مهندسی بازرگانی و فروش

اشتباهات ارزيابي ميزان آگاهي از برند

همه مي دانيم يك بازارياب حرفه اي دو هدف اصلي را دنبال مي كند اول جذب مشتريان جديد و دوم هدايت صحيح يك مشتري جذب شده براي ادامه فعاليت خريد. پس بايد به خوبي و درستي برند خود را به مشتريان معرفي كند.

اما چرا يك مدير يا يك بازارياب به وجود ارزشمند يك برند اعتقادي ندارد؟ پس بايد مدام برند در حال ارزيابي باشد تا مفهوم ميزان رشد يا عدم رشد بدست آيد.

Construction site crane building a blue 3D text. Part of a series.

1- ممكن است توافق جمعي در سازمان بر سر مفهوم واقعي برند وجود نداشته باشد. لذا اقدامات لازم در اين راستا بايد انجام گيرد.
2- تلاش به اندازه كافي براي افزايش كيفيت محتوي صورت نمي گيرد.
3- نيرو هاي عملياتي فروش در سطح مديريت يا كارشناسان و بازاريابان اقدامات خود را به صورت شخصي تحليل مي كنند.

4- انتظارات همه غير واقعي بوده و انتظار دست يابي به نتايج فوري دارند.
بازاريابي يك فرايند است كه بسياري براي موفقيت در آن دخيل هستند اما آنچه معيار شناخت بيروني براي مشتريان است برند شما است نه اقدامات عملياتي شما. براي بالا بردن ارزش برند چاره اي جز اين نداريد که درست و هماهنگ عمل نمایید.

از علی حقیقت جو

سعی کن بهترین نسخه از خودت باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.