Last updated on ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
چند سوال کلیدی که هر فروشنده ای باید درست در موردشان فکر کند:
۱.کدام گروه سنی از مشتریان به محصولات یا خدمات من نیاز دارند؟
۲.کدام جنسیت به استفاده از محصولات یا خدمات من راغب هستند؟
۳.سطح درآمد مشتریانی که احتمال استفاده از محصولات یا خدمات من را دارند چه میزان است؟
۴.مشتریان موردنظر من احتمالاً چه سطح تحصیلاتی دارند؟
۵.آیا محصول یا خدمات من چیزی لازم است یا تجملی؟
۶.آیا محصول یا خدمات من یک خرید عادی است یا چیزی است که مشتریان برای آن باید پسانداز کنند؟
۷.آیا اینترنت، مقالات روزنامهها یا هر فاکتور خارجی دیگر نقشی تعیینکننده در تعیین تصمیم نهایی مشتریان من برای استفاده یا عدم استفاده از محصولات من دارند؟
اولین باشید که نظر می دهید