دسته‌ها
مدیریت استراتژیک مجموعه نوشته ها کسب و کار

آخرین خرید من از علی بابا

دو هفته پیش یه بلیط هواپیما قشم به شیراز از سایت علی بابا رزرو کردم و خیلی خوشحال بودم که بلاخره بعد از چهار ماه میتونم پسرم رو ببینم، صبح زود از خواب بیدار شدم و با یه عالمه برنامه از پیش تنظیم شده حرکت کردم به سمت فرودگاه و وقتی رسیدم متصدی اطلاعات اعلام کرد که اصلا پروازی در کار نبوده و هیچی به هیچی!
خلاصه دست از پا درازتر برگشتم جزیره و به کمک یکی از دوستان برای عصر از بندرعباس به شیراز بلیط گرفتم و اومدم (که واقعا شانس آوردم بلیط گیرم اومد، هرچند با صد هزار تومان قیمت بالاتر و صد و هفتاد هزار تومان ضرر بابت کرایه رفت و برگشت فرودگاه قشم)
اینها رو گفتم تا تجربه تلخی که با برند ظاهرا بزرگ علی بابا داشتم رو برای شما شرح بدم
برندی که چند سال مشتریشون بودم و اتفاقا کم هم خرید نکرده بودم ازشون
به نظرم بزرگ شدن یه برند بدون ارتقاء کیفیت (یا لااقل نگهداری همون سطح کیفی سابق) هیچ ارزشی نداره
کما اینکه به فاصله یکی دو ساعت از یه شرکت معمولی که خیلی هم روش حساب نمی کردم بلیط گرفتم و خیلی شیک و تمیز کارهاش انجام شد

از علی حقیقت جو

سعی کن بهترین نسخه از خودت باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.