رفتن به نوشته‌ها

معرفی سیستم جامع Microsoft SharePoint

Last updated on ۱۳۹۹/۰۸/۰۸

معرفی سرویس MICROSOFT SHAREPOINT

سرویس Microsoft SharePoint به عنوان یک سیستم جامع سازمانی معرفی گردیده که می تواند پاسخگوی نیاز های یک سازمان در کلیه بخش ها مانند دبیرخانه، اتوماسیون، سیستم ارزیابی عملکرد سازمانی، سیستم محاسبه حقوق و دستمزد، باشد.
شرکت Microsoft این امکان را در اختیار کاربران قرار داده است که سیستم های مختلف را مناسب با شرکت ها و سازمان های خود تغییر داده و در دسترس پرسنل قرار دهد. این سیستم گاهی با بکار گیری دانش برنامه نویسی افراد و گاهی با تغییرات جزئی در داخل SharePoint قابل پیاده سازی می باشد .

sharepoint

سیستم مدیرت پیشرفته مستندات EDMS

مدیریت اسناد در داخل سازمان ها و شرکت ها امری ضروری می باشد، شرکت مایکروسافت در پی این نیاز و با توجه به اهمیت این موضوع سیستمی را در داخل نرم افزار SharePoint تعبیه کرده است که کاربران بتوانند با استفاده از این سیستم مستندات یک پروژه و یا اسناد درون سازمانی را با توجه به ارزشهای یک سند دسته بندی کرده و درصورت نیاز خود آن را در سریعترین زمان ممکن جستوجو کنند.

به این سیستم یک سیستم EDMS یا Enterprise Document management system گفته می شود.

این سیستم برای شرکت های پروژه محور بسیار مناسب بوده و می تواند کلیه اسناد یک پروژه را در داخل خود جای دهد.

sharepoint 2

سیستم دبیرخانه دیجیتال تحت وب

سیستم دبیرخانه در داخل شرکت ها و سازمان ها به منظور ثبت نامه های داخلی و خارجی ضروری می باشد. شرکت مایکروسافت به منظور یکپارچگی این سیستم با دیگر سیستم های سازمانی این امکان را نیز فراهم کرده است که یک سازمان بتواند با تهیه یک نرم افزار بتواند کلیه نیاز های خود را برطرف کند. در همین خصوص این سیستم با استفاده از قابلیت نرم افزار Word میتواند امکان تنظیم اسناد و نامه های اداری را تحت وب فراهم نماید .

sharepoint

سیستم ارزیابی عملکرد سازمان ها

بسیاری از سازمانها و شرکت ها به منظور ارزیابی و عملکرد پرسنل سازمانی خود این نیاز را در خود می بینند که از سرویس هایی استفاده کنند که ارزیابی عملکرد یک شخص را به راحتی بر اساس فعالیت های انجام شده فرد مورد بررسی قرار دهند، این فعالیت ها می تواند بر اساس task های اختصاص داده شده در پورتال و همچنین میزان پیشرفت آنها که توسط شخص تکمیل می گردد بوجود آمده و در قالب یک گزارش های مختلف و به صورت گرافیکی به مدیر بخش تحویل دهد.
منتشر شده در بلاگفناوری اطلاعات و ارتباطاتمقالاتمقالات تخصصی

یک دیدگاه

  1. محمدهادی جهانبانی محمدهادی جهانبانی

    نرم افزار خوبیه فقط دلم میخواد بیشتر درموردش بدونم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.